Ani jsem netušil, že z toho starého rámu z půdy, vznikne kráska připomínající zlatá dvacátá léta minulého století. Zelda má klasické vlaštovky a měkké kožené rukojeti, které kolu dodávají pohodu starých časů. Kožené sedlo Stadion jsem komplet opravil a přečalounil černou kůží. Chtěl jsem zkusit sladit barvy pouze do černé a tyrkysové. S chromovými doplňky kolo působí velmi elegantně. Vepředu kolo zdobí opravená přední horní brzda, která je spíše „příbrzda“. Vzadu se brzdí, jak jinak, torpédem, protišlapem. Vzadu je blatník nachystaný pro ochranný výplet.

Po zkušební jízdě, kdy se kolo hlavně seřizuje, jsem byl spokojený, jak se Zelda nakonec dobře řídí. Klasická kola jsou totiž na řízení trochu jiná a jejich styl řízení je i pocitově trochu odlišný od toho jak jsme zvyklí u moderních kol. Musí se počítat s tím, že kola jsou větší, kolo je delší a vše tudíž vyžaduje plynulejší jízdu a je potřeba počítat s potřebou většího prostoru.

Zeldu zakoupila pro svou sestru slečna Markéta z Brna.

  • Základ: Dámský rám "Stadion", chromová řidítka vlaštovky, retro kryt řetězu
  • Pohon: Originální zadní náboj "Torpedo" s protišlapnou brzdou, klasické kliky s klínky
  • Doplňky: Černé kožené rukojeti, retro LED světlo
  • Speciální: Zrestaurované sedlo Stadion, blatníky nachystané na krycí síťku, přední horní brzda